2019. sze 30.

Vélekedés - Palymobil: A film

írta: szmozizok
Vélekedés - Palymobil: A film

Műanyag figurák műanyag filmben

szmk_playmobil_film_movie_1.jpgA Playmobil játéknak is elkészült a filmje, de ennek most csak a gyerekek örülnek.

Volt nekem Playmobilom és a gyerekeimnek is van. Nekem még magyar Schenk huszárom is volt. Megvan ennek a játéknak a maga varázsa. Borzasztóan szép készletek sorakoznak a játékboltok polcain. A figurákból is megszámlálhatatlan féle kapható. Állatfajból talán nem is létezik olyan, ami ne lenne playmobilos kivitelben, bele értve a dinoszauruszokat is. Befejezve a hosszas felsorolást, most képzeljük el, hogy ezt a sok-sok mindent beleöntik egy dobozba, jól összerázzák és az egyik figurát (lány) valamiféle fura történettel megpróbálják eljuttatni a doboz egyik sarkából a másikba a kisöccséhez (szakállas viking).  Akik igazi emberek Playmobil testben. A film története kaotikus. Nem akarom a Lego filmhez hasonlítani, de beállok a sorba, hiszen mi máshoz lehetne. Messze nem annyira kreatív. Akár a játékok esetében a Playmobil egyszerűbb, de szebb. A film kevésbé villódzó és pörgős, amit a Lego szerintem túlzásba visz, de igyekszik a Playmobil is felvenni a tempót. Sajnos nem tudtam egyszer sem nevetni rajta, a közepe felé elbóbiskoltam. A gonosz idegesített, a főhős szlogenjét pedig hazáig ismételgettem. Rex Delux! Nem tudom kiverni a fejemből, hogy felnőttfilmes férfi főszereplő nevének ez jobb lenne, mint egy titkos ügynöknek egy gyerekfilmben, akinek az eredeti hangja Harry Potter (Daniel Radcliffe). A más filmekből való ihletmerítéssel sem fukarkodnak, de a Disney-től vett szokás a kedvencem: a szülők itt is pórul járnak. Ezúttal nem csak a filmben, de a mozi székekben is.

ELŐZETES:

POSZTEREK:szmk_playmobil_film_movie_2.jpg

szmk_playmobil_film_movie_3.jpg

szmk_playmobil_film_movie_4.jpg

Szólj hozzá

kritika film animáció movie animation review playmobil vélekedés