2019. máj 15.

John Wick - Idézetek

írta: szmozizok
John Wick - Idézetek

A legjobb sorok a John Wick filmből

szmk_john_wick_idezetek_quotes_2014_hype_parabellum_1.jpgA 2014-es John Wick azért is lett sikeres, mert a pazar akció koreográfia mellé jó szöveg párosult.

A héten a mozikba kerülő harmadik részre való felkészülés során újranéztem a John Wick filmet és jegyzeteltem. A film időrendjében és hosszabb körülírás nélkül összeszedtem a 10 legjobb, magyar szinkronos, idézetet:

A benzinkúton találkozás Iosef Trasovval:

Iosef: Mennyi lesz?

John: Tessék?

Iosef: Mennyit kérsz a kocsiért?

John. Nem adom el.

Iosef: Á, bírom a kutyákat. Mindennek megvan az ára, szúká.

John: De nem ennek, szúká.

 

Viggo Tarasov telefonál Aurelionak:

Aurelio: Tessék Aurelio!

Viggo: Hallom megütötted a fiamat!

Aurelio: Igen, uram, így van.

Viggo: Megkérdezhetem, hogy miért?

Aurelio: Azért, mert ellopta John Wick autóját, uram... és megölte a kutyáját.

Viggo: Oh!

  Viggo leteszi...

 

Viggo megbeszéli Ioseffel a tanácsadó Avi jelenlétében, hogy mit tett és kivel tette:

  Viggo hasbaüti Iosefet...

Avi: Kimenjek?

Viggo: Nyet. /további orosz szöveg/

Avi: Viggo, tudod, hogy ezt nem értem.

Viggo: Maradsz az anyádat!

  valamivel később ugyanitt...

Viggo: Láttam, hogy megölt három embert egy kocsmában. Egy ceruzával. Egy ki@@ott ceruzával.

szmk_john_wick_idezetek_quotes_2014_hype_parabellum_3.jpg

Viggo Tarasov felhívja John Wick-et:

Viggo beszél végig...

Viggo: ... kezeljük az ügyet civilizált emberként és lépjünk...

  John szó nélkül leteszi...

Avi: Mit mondott?

Viggo: Eleget

Avi: Jó ég...

Viggo: Szedd össze a csapatot.

Avi: Hány embert?

Viggo: Mindenkit, aki csak van.

 

John Wick otthonában történt rajtaütés végén csenget a rendőrség:

Jimmy: Jó estét John!

John: Jó estét Jimmy! Csendháborítás?

Jimmy: Csendháborítás.

  Meglátja Jimmy a hullát...

Jimmy: Megint dolgozol?

John: Nem,csak elintéztem valamit.

Jimmy: Értem, nem is zavarlak, jó éjt John!

John: Jó éjt, Jimmy!

 

John Wick otthonában történt rajtaütés végén telefonál:

John: Wick vagyok... Igen, John Wick személyesen. Vacsoraasztalt foglalnék 12 főre.

szmk_john_wick_idezetek_quotes_2014_hype_parabellum_2.jpg

A Circle klub előtt a nagydarab biztonsági őrrel:

John: Hello Francis!

Francis: Mr. Wick!

John: Látom lefogytál.

Francis: Fogytam, majd 20 kilót.

John: Igen? Elismerésem.

Francis: Üzleti ügyben érkezett uram?

John: Attól tartok Francis. Mára végeztél, menj haza.

Francis: Köszönöm uram!

 

Viggo széfét rejtő templom alagsorában a pappal:

Pap: Azt hiszed annyira rám tudsz ijeszteni, hogy kinyissam a széfet?

John: Igen, pontosan. Nyisd ki!

Pap: Ezért megöl engem!

  John belelő a mellette haldokló őrbe...

John: Aha.

 

John Wick a kocsi motorháztetőn állva fegyvert fog Viggo-ra és Iosefet keresi:

Viggo: Egy raktárunkban bujkál Brooklynban. Wallace Palace 434... Számítanak rád.

John: Nyilvánvaló... és lényegtelen. 

szmk_john_wick_idezetek_quotes_2014_hype_parabellum_5.jpg

A szállodaigazgató embereivel körbeállja Miss Perkinst:

Winston: Miss Perkins. Continental beli tagságát önnön tettei eredményeképpen megvontuk.

  lelövik. sokan. egyszerre.

Szólj hozzá

hype keanu reeves parabellum john wick