2016. okt 16.

Star Wars Identities kiállításon jártunk

írta: szmozizok
Star Wars Identities kiállításon jártunk

A messzi-messzi galaxis Bécsben

szmk_star_wars_identities_1.JPGA Star Wars Identities világutazó kiállítása év elején Bécsben az Iparművészeti Múzeumban kapott helyet. Természetesen kötelező zarándoklatot tartottunk.

Remek interaktív a kiállítás amit a gyerekek élveztek, Én felnőtt fejjel a közel 200 kiállított jelmezt, makettet, bábokat és vázlatrajzokat bámultam órákon keresztül. A legimpozánsabb tétel Anakin fogatja életnagyságban, a legszebb viszont Darth Vader sisakja a felső burkolata nélkül, ha egy kiállítási tárgyat választhattam volna, azt viszem haza a nappaliba. A lefagyasztott Han Solo előtt állva pedig kellemesen fura érzés töltött el, ott éreztem, hogy de jó hogy eljöttünk. A kiállítás jelenleg Münchenben van, majd november közepétől majdnem 1 évig Londonban kap helyet. A hivatalos honlap: http://www.starwarsidentities.com/ 

A kiállításról rengeteg képet készítettem, nehéz dolog válogatni belőle, de azért igyekeztem:szmk_star_wars_identities_2.JPG

szmk_star_wars_identities_3.JPG

szmk_star_wars_identities_4.JPG

szmk_star_wars_identities_5.JPG

szmk_star_wars_identities_6.JPG

szmk_star_wars_identities_7.JPG

szmk_star_wars_identities_8.JPG

szmk_star_wars_identities_9.JPG

szmk_star_wars_identities_12.JPG

szmk_star_wars_identities_13.JPG

szmk_star_wars_identities_11.JPG

szmk_star_wars_identities_14.JPG

szmk_star_wars_identities_15.JPG

szmk_star_wars_identities_16.JPG

szmk_star_wars_identities_17.JPG

szmk_star_wars_identities_18.JPG

szmk_star_wars_identities_19.JPG

szmk_star_wars_identities_20.JPG

Ez pedig a kiállítási ereklyém:szmk_star_wars_identities_shirt.JPG

 

Szólj hozzá

star wars kiállítás gyűjtemény csillagok háborúja exhibition other gyűjtő darth vader chewbacca boba fett luke skywalker tie stormtrooper han solo leia collect r2-d2 c-3po bb-8 identities