2020. feb 06.

Csináld Magad - Harley Quinn baseball ütője

írta: szmozizok
Csináld Magad - Harley Quinn baseball ütője

Sportszer Harley Quinn módra

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_5.jpgA Ragadozó Madarak film tiszteletére csodasztikus festést kapott egy gyerek baseball ütő.

Az új csináld magad filmes barkács mozgatórúgója a héten mozikba kerülő Ragadozó Madarak című DC film. Az ötlet már az Öngyilkos Osztagnál felmerült, mert évek óta hempergett a sufniban egy régi gyerek baseball ütő és Harley Quinn jelenleg a DC filmes univerzumának fénypontja Good Night feliratos ütőjével.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_4.JPGAz ütő tematikus festése végül pofon egyszerűen megvalósítható lett, mert a kézzel írott szöveghez vásárolt alkoholos filctollak annyira jól megfogták a fát, hogy az ecsetes akril festést teljesen elhagytam. Tehát lényegében kell fekete, piros és kék alkoholos filctoll vékony heggyel, meg egy ütő.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad.jpgAz első lépés a Good Night felirat és a grip feletti festés pozíciójának meghatározása az ütőn. Ceruzával nyugodtan lehetett firkálni, mert szimplán radírozható. A Good Night felirat betűi elvileg a Bernard MT betűtípusra hasonlítanak, de én inkább nyomtattam képet róla megfelelő méretben.
szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_1.JPGA betűket kivágtam és enyhén ráragasztottam az ütőre, majd körberajzoltam őket ceruzával.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_2.JPGUtána eltávolítottam a papírt.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_3.JPGA következő lépés a kézzel írott felirat megkeresése, ami egy elég infantilis szöveg, gondolkodtam, hogy akár egy magyar népmesét is ráírhatnék az összhatás ugyanaz lesz. Az eredeti szöveget használtam.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_5.JPGA ramaty kézírásom is pont jót tett az összhatásnak, elsőre ceruzával írtam rá. A pontos igazítás érdekében és a betűméret meghatározásához elsőre minden sor első szavát írtam fel, aztán a maradékot. A szöveg hosszát a betűk kanyarintásával zsúfoltam vagy nyújtottam, hogy elférjen az adott sorban. A Good Night alatt a szöveg pedig körbefut, mint a csigaház.
szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_6.JPGAz írott szöveget átírtam az internetről letöltött kép alapján kék és fekete filctollal, a kilógó ceruzával írott sablon eltüntetése érdekében a végén átradíroztam.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_7.JPGFelmerült az ecset és akril festék használata a Good Night feliratnál, de az alkoholos filcek annyira jól viselkedtek az írott szövegnél, hogy a nagy betűkhöz is azt használtam végül. szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_8.JPGA grip feletti festés szabályosságát ragasztószalaggal maszkolva határoztam meg.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_9.JPGA motívum egyszerű háromszögek és rombuszok, így négy egyenlő részre osztás után ceruzával berajzolgattam és pirossal meg kékkel kiszíneztem. Minden szabad kézzel, mintha maga Harley Quinn felnőtt színezőzne.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_bruce_wayne_4.JPGRadírral átdörgöltem a végén, hogy a ceruzás osztások és vonalak eltűnjenek.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_bruce_wayne_3.JPGA festés végére hagytam a piros szöveget, ami a fentebb szereplő letöltött leírás jobb oldalán található. Ennek nem néztem utána pontosan hol kell elhelyezkednie. Sorok közé írtam nagyjából oda, ahol a papíron is pozicionálva volt.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_bruce_wayne_2.JPGLefújtam színtelen lakkal a végén.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_bruce_wayne_1.JPGAz utolsó simítás egy fehér grip, amit egy squash versenyzőtől kaptam és ő is helyezte fel precízen.szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_7.jpgElkészült a DC képregényfilmek ikonikus baseball ütője, Joker-nek írt elborult verssel, Good Night felirattal és squash grippel, éppen időben a Ragadozó Madarak és Harley Quinn csodasztikus felszabadulásának premierjére...szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_8.jpg

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_12.jpg

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_10.jpg

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_11.jpg

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_9_1.JPG

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_13.JPG

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_1_1.JPG

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_2_1.JPG

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_3_1.JPG

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_4_1.JPG

szmk_diy_harley_quinn_baseball_uto_dc_bat_gotham_batman_joker_do_it_your_slef_csinald_magad_6_1.JPG

TOVÁBBI FILMES CSINÁLD MAGAD KÉZMŰVESKEDÉSEK ITT.

Szólj hozzá

csináld magad joker batman diy dc baseball ütő gotham birds of prey csinald magad gotham city bop ragadozó madarak harley quinn csinaldmagad margot robbie baseball bat