2018. jún 06.

Csináld Magad - Jurassic Park sisak

írta: szmozizok
Csináld Magad - Jurassic Park sisak

A rajongás utat tör magának

szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisa.jpgÉrkezik az új Jurassic Park film a mozikba, a Jurassic World 2 nekem meg pont volt otthon egy piros munkavédelmi sisakom. Az eddigi legolcsóbb és leggyorsabb csináld magad őrültség keretében átalakítottam az eredeti Steven Spilberg film elején látható kobaknak. Kettőt is, mert nagyjából 1000 Ft-ért vettem egy tartalék sisakot, ha valami balul sülne el, mint általában a Jurassic Parkos történetekben.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_1.PNGAz internetről letöltött sárga hátterű logót (a piros hátteres a film logója) fotónyomtatóval bérnyomtatásba kinyomtattam.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak.jpgKellett még ragasztó, írószer boltból A4-es műanyag alátét, illetve csavar boltból domború fejű kereszthornyos horganyzott lemezcsavar, amilyen rövid csak lehet.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_9.JPGA műanyag alátétre valamivel nagyobb kört rajzoltam, mint az embléma és ráragasztottam. Száradást követően ráhagyással kivágtam, a felirat széleinél helyet hagyva a csavarozásnak.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_10.JPGA csavarozáshoz ragasztó szalaggal rögzítettem a táblát a megfelelő pozícióba.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_11.JPGEzen a ponton akár hátra is dőlhettem volna, negyed óra alatt kész is volt a Jurassic Park-os filmes ereklyém. Volt azonban még egy ötletem. Dinoszaurusz támadásnyomokkal gondoltam legalább az egyik sisakot kicicomázni. Nem ügyeskedtem szabad kézzel, kinyomtattam a nekem tetsző karmolás nyomokat.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_5.JPGKivágva ráragasztottam a sisakra és körberajzoltam filctollal.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_6.JPGAztán hasonló géppel és fúrófejjel, mint a Végtelen Kesztyű esetében, kifúrtam.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_2.jpgA másik oldalra szikével húzkodtam karcolásokat, majd fekete akrilfestékkel száraz ecseteltem, hogy jobban látszódjon, nem csak nagy, hanem kis dínók is támadtak.szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_si.jpgÍme a viharvert és a megkímélt Jurassic Park sisakok:szmk_diy_jurassic_world_jurassic_park_helmet_sisak_csinald_magad_3.JPEG

szmk_diy_jurassic_world_jurassic_park_helmet_sisak_csinald_magad_2.JPEG

szmk_diy_jurassic_world_jurassic_park_helmet_sisak_csinald_magad_1.JPEG

szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_1.JPEG

szmk_diy_jurassic_park_helmet_jurassic_world_sisak_2.JPEG

További filmes barkácsolások itt.

Szólj hozzá

csináld magad diy jurassic park csinaldmagad jurassic world