Az utolsó Jedik marketing
A premierkor minden Star Wars-os, minden
A Disney nagy mestere filmjeinek különféle termékeken történő reklámozásban. A Csillagok Háborúja esetében ez a fajta marketing különösen erős és Az utolsó Jedik jövő heti bemutatója miatt éppen szezonja van. Összeszedtem néhány külföldi és hazai példát az őrületre:
Az utolsó Jedik jégkrém:
Az utolsó Jedik leves:
Az utolsó Jedik gabonapelyhek, fénykardos tasaklezáró csipesszel:
Az abszolút kedvenc és legelborultabb a Star Wars Dole banán:
Ékes bizonyíték, hogy a Csillagok Háborúja célközönsége már rég nem csak a férfiak. Őket lerendezték jó kis villanyborotvákkal, a hölgyek pedig galaktikus kozmetikai kellékeket kapnak, hogy mindenki, férfi és nő egyaránt jól ápoltan és csinosan érkezhessen december 13-án a moziba. Az egyes tételeket nem nevezem meg, nehogy beégjek, hogy rossz kifejezést írok, csak mutatom galériában:
A mobiltelefonok sem maradnak ki a Star Wars promócióból:
A Nissan-okról már korábban írtam, de közben befutott az Első Rend Nissan Titan-ja is:
Magyarországon a szokásos RISKA tartós tejekkel támadnak Az utolsó Jedik:Szerencsére a fentebb említett gabonapelyhek is kaphatóak itthon, amik így pont passzolnak a tejhez, illetve az Univer rendületlenül kínálja Az Ébredő Erő ketchupot immár két éve:A gabonapelyhek nem csak szép, de igen hasznos meglepetéseket tartogatnak:
Az utolsó Jedik premier tehát a nyakunkon, ilyenkor érdemes gyűjtögetni ínségesebb időkre... Én is így tettem: