2016. nov 15.

Férfiasan zsivány - Gillette Star Wars promóció

írta: szmozizok
Férfiasan zsivány - Gillette Star Wars promóció

szmk_rogue_one_zsivany_egyes_gillette_banner.jpgIdén a Gillette is beszállt a Csillagok Háborúja promócióba, valószínű felmérték a Zsivány Egyes célközönségének mekkora hányada férfi és könnyen meghozták a döntést. Többféle díszdobozból Én a rohamosztagossal találkoztam a boltban, sajnos pont nincs szükségem újra, azaz impulzusvásárlás lett volna, így tudatos vásárlóként fényképet készítettem. Otthon megnéztem a kicsomagolós videót, mert van ilyen is, és a terméken semmiféle Star Wars vonatkozás nincs, csak a dobozon. Így jól döntöttem, annak ellenére, hogy azóta is halk hang duruzsol a fülembe: vedd meg! A Star Wars már csak ilyen... A reklámfilm parádés:  

A termék csomagolás tökéletes:szmk_rogue_one_zsivany_egyes_gillette_5.jpg

szmk_rogue_one_zsivany_egyes_gillette_1.jpg

szmk_rogue_one_zsivany_egyes_gillette_2.jpg

szmk_rogue_one_zsivany_egyes_gillette_3.jpg

Az ár pedig most éppen ennyi, egy jövő év eleji leárazás még segíthet majd jó döntést hozni, mivel egy jó borotva mindig kellhet:szmk_rogue_one_zsivany_egyes_gillette_4.jpg 

Szólj hozzá

star wars hype collect rogue one zsivany egyes