2018. júl 13.

Glass - képek és poszter

írta: szmozizok
Glass - képek és poszter

Az első képek a Széttörve és Sebezhetetlen folytatásából

szmk_glass_uveg_3.jpgValami hasonló meglepetés ért a Széttörve végén, mint amikor kikölcsönöztem a videotékából a Sebezhetetlent. Bruce Willis filmért mentem és szuperhős filmet kaptam 2000-ben, majd pszicho-horrorra ültem be 2017-ben a moziba és folytatást, meg eredetfilmet kaptam egyszerre. M. Night Shyamalan újra brillírozott. A rendezőnek voltak gyenge pillanatai, de egy percig sem szabad elfelejteni minden idők egyik legnagyobb filmes fordulatát a Hatodik Érzékben. Ezért bizakodom és nem félek a Glass-től, hanem előkelő helyen tartom a 2019-es filmes várólistámon, amihez az első képek és poszter csak olajat jelentenek a tűzre.

Glass

Hazai bemutató dátuma: 2019. január 17.

szmk_glass_uveg_6.jpg

szmk_glass_uveg_5.jpg

szmk_glass_uveg_4.jpg

szmk_glass_uveg_2.jpg

szmk_glass_uveg_1.jpg

glass.jpg

 

 

Szólj hozzá

hype split sebezhetetlen glass széttörve unbreakable