2017. jan 06.

Vélekedés - A Nagy Fal

írta: szmozizok
Vélekedés - A Nagy Fal

szmk_the_great_wall_a_nagy_fal_banner.jpgErre a filmre háromszor kellett beülni, már majdnem feladtuk, de a későesti előadásra végül megjavult a projektor. A várakozási időt a Mozi Kávézóban ütöttük el filmvilágmegváltó beszélgetéssel és alkohollal ami kellett is a filmhez. Ígéretes kezdés, ami 10 perc után szenzációs csatába torkollik dobszóval, gyönyörű jelmezek kék, piros, sárga, páncélos katonák, akrobatikus mutatványok, szörnyetegek amíg a szem ellát, vajon honnan jöttek, mit akarnak… aztán az első offenzíva elcsendesedett, jött a történet és innentől keresnem kellett mi tetszik Nekem a filmben. A látvány, beleértve itt a 3D-t is, semmi más, pedig nagyon akartam, mert eredeti a történet. Ami kifejezetten hiányzott, hogy a Kína Nagy Fal igazi csodája szerintem a hosszúsága amit nem használnak fel a filmben, a cselekmény egy „aprócska” szakaszon zajlik. Végül örültem, hogy rövid a játékidő, Matt Damon-t az előzetesek alapján és a film alatt sem tudtam befogadni a szerepébe, mindezek ellenére kellemesen szórakoztunk de kellett hozzá a vodka.

szmk_nagy_fal_great_wall_movie_poster_9.jpg

Szólj hozzá

review the great wall a nagy fal