2017. dec 04.

Az utolsó Jedik a polcra

írta: szmozizok
Az utolsó Jedik a polcra

A Rey figura mintha Keira Knightley alapján készült volna

szmk_star_wars_csillagok_haboruja_last_jedi_utolso_jedik_hottoys_49.jpgA nosztalgiázás és az Igazság Ligája után a Sideshow cég Csillagok Háborúja kínálatát is összeszedtem a közelgő utolsó Jedik premier alkalmából. Véleményem szerint bármilyen hivatalos marketing anyagnál sokkal jobban át lehet böngészni rajtuk az egyes karakterek jelmezét és a fegyvereket, ezzel meg is ideologizáltam a dolgot, mert valójában nyálcsorgatásról van szó, és a rendeléstől csak az árcédula tántorít el.

Rey figurájánál azonban kicsit elakadtam. A fenti képen a figura szerintem sokkal jobban hasonlít Keira Knightley színésznőre, mint a szereplőt alakító Daisy Ridley-re. Megnéztem az internetet és valóban sok újság foglalkozott a két színésznő hasonlóságával és összeollózott kép is van bőven, íme egy példa:keira-knightly-_-daisy-ridley-_-natalie-portman-funnyrepost_com-.jpgJobb szélen még az Amidala hercegnőt alakító Natalie Portman is odakerült. Aki esetleg nem tudja Keira Knightley is szerepelt a Star Wars első részében, mégpedig Amidala hasonmásként. Így a játékfigurával el is jutottam egy rajongói elmélethez, nevezetesen: ha Amidala (Natalie Portman) filmbéli hasonmása (Keira Knightley) erősen hasonlít Rey-re (Daisy Ridley), akkor Rey esetleg Amidala leszármazottja lehet, azaz Skywalker.

Persze, semmi sem biztos, lehet átverés, mint Finn lézerkardozása az Ébredő Erő esetén, de a Hot Toys által gyártott figurák, ezúttal is igazán élethűre sikeredtek:

Rey

 

Kylo Ren

 

Executioner Trooper

 

Praetorian Guard

 

BB-8 és BB-E9

Szólj hozzá

star wars csillagok háborúja rey collect sideshow kylo ren bb-8 hottoys last jedi utolsó jedik