2016. okt 16.

Csináld Magad - Star Wars csokoládé

írta: szmozizok
Csináld Magad - Star Wars csokoládé

Han Solo karbonit helyett étcsokiban

szmk_star_wars_chocolate_4.JPGIdeális ajándék Csillagok Háborúja rajongónak a karbonitba fagyasztott Han Solo jégkocka készítő szilikon sablon.

Én is úgy kaptam egy barátomtól, és nagyon örültem neki. A „magyar” interneten sok helyen lehet kapni, és az ára szerencsére nem Star Wars-os. Természetesen azonnal ki is próbáltam, az eredmény hangulatos és mosolyogtató, de nem volt túl meggyőző. A jég mint téma passzol a lefagyasztott Han vagyis Mr. Solo-hoz, de sokkal szebb eredményt értem el az Ébredő Erő premier alkalmából készített csokoládéval. Az alapanyag 60%-os tibi étcsokoládé, nem használtam a csokoládé olvasztó receptekhez ajánlott étolajat, de a csokoládé olvasztás alapszabályát pontosan követtem. Nem forró, csak gyöngyöző víz felett, vízgőzzel olvasztottam lassan. Finoman kevergetve, amint homogénre olvadt azonnal mertem kiskanállal a formába. Szobahőmérsékleten hagytam kihűlni, a kisebbek is jól néztek ki, de a nagy méretű adta vissza leginkább a részleteket. Ha nem maga a sablon, de a segítségével készült csokoládé is parádés ajándék az arra fogékony embereknek, mégsem egy tábla csoki…szmk_star_wars_chocolate_1.JPG

szmk_star_wars_chocolate_2.JPG

szmk_star_wars_chocolate_3.JPG

Szólj hozzá

star wars csokoládé diy csillagok háborúja chocolate han solo csinald magad csinaldmagad